رجال

به فعال فرهنگی نیازمندیم :)

رجال

به فعال فرهنگی نیازمندیم :)

رحلت علامه مصباح

خبر درگذشت علامه مصباح خبر غمناکی بود. خصوصا اگر پیغام رهبری را خوانده باشیم.

رهبری در نامه خود این اتفاق را مصیبت برای حوزه علمیه و معارف اسلامی خواندند!

درگذشت علامه مصباح مقارن بود با شب شهادت حاج قاسم. چه پیامهایی میتوان دریافت کرد؟

...

کوتاهی ها و وظیفه

به هرحال مهم این است که ما انقلابی ها ادامه دهنده راه آنها باشیم. ببینیم الان وظیفه ما چیست؟ کلیپی دیدم از استاد پناهیان که ظاهرا در ایام شهادت سردار و بعد از تشییع ایشان ایراد شده بوده.

ایشان میگفتند (مضمون): "الان ما باید از این فرصت پیش آمده -که راس قدرت پوشالی آمریکا دستور ترور داده- استفاده کنیم. ما الان شهید جهانی داریم. ما باید با جهان -وخصوصا آمریکایی ها- در فضای مجازی ارتباط بگیریم."

واقعا ما چقدر از شهادت حاج قاسم استفاده کردیم؟ چه کردیم؟ چه میکنیم؟

خیلی مهم است که از موقعیت استفاده شود. شاید اگر کارفرهنگی و انقلابی ئی که باید در ایام شهادت سردار انجام میدادیم؛ الان انجام دهیم، بمراتب دارای اثر کمتری باشد. اقدامات هم باید درست" باشند و هم به جا". در تاریخ هم هست که جاهایی تعلل شده و نباید میشده.

ما انقلابی ها خیلی باید حواسمان را جمع کنیم. اعتقاد به ولایت فقیه برای پز دادن نیست. انقلابی بودن و قبول داشتن این نظام عزیز برای مغرور شدن نیست. برای حال کردن صرف نیست. بلکه انقلابی بودن وظیفه ما را سنگین تر میکند. چفیه و پست و پروفایل و عکس و.... همه قبول.

اما آیا اینها وظایف ما در انقلاب است؟

آیا اینکه جلسه بصیرتی،سیاسی، مذهبی یا... برویم و استفاده کنیم یا بنشینیم پای سخنان آقا؛ و در عملکرد ما هیچ تغییری ایجاد نشود، وظیفه مان را انجام داده ایم؟

اگر در کار برای انقلاب، سختی و از خودگذشتگی-ولو کم، ولو روزی 5 دقیقه از وقت خود زدن- نمیبینیم، یه کوچولو به خودمان شک کنیم.

بقول آیت الله جوادی آملی: اگر کسی فکر کرد که امام زمان "بیاید" و "برود" درست کند(و ما هم فعلا حظ و بهره می بریم!)، این اسلامی حرف زدن و اسرائیلی عمل کردن است.

بنظر شما، رهبری در سخنرانی هاشان، چقدر مطلب جدید میگویند؟ بسیاری از مطالب را ایشان تکرار میکنند در سخنرانی هاشان. شاید بعضی مسائل را چند سال است که دارند تکرار می کنند.

حال یک سوال! شما اگر ببینید کسی به حرفتان گوش نمیدهد حرفتان را تکرار میکنید، یا وقتی میبینید به حرفتان گوش میدهد؟

آیا ما به حرف های آقا -آنهایی که به ما مربوط میشود- گوش داده ایم؟ آیا این تکرار ها بی معناست؟

یادم نرود که اگر حرف رهبرم را عمل کردم، منت گذاشتن و ناز کردن برای رهبر ندارد! منم که به امام و امر او و مطیع او بودن نیاز دارم.

ان شاءالله که خدا کمک کند که انقلابی واقعی باشیم.

اللهم انصرالاسلام و المسلمین واخذل الکفار و المنافقین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۴
gom nam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی